انسان ها به طور ذاتی تمایل به زیبایی دارند. همواره یکی از دغدغه های اصلی انسان داشتن موهای زاید می باشد. امروزه تمام روش های سنتی و پر درد جای خود را به لیزر الکس کندلا داده اند. بدون تردید همه دوست دارند زیبایی و سلامت را بدون درد بدست بیاورند. عموما افراد تجربه یک بار لیزر را داشته اند و در اکثر موارد بخاطر درد و یا هزینه های بسیار و حتی اثربخش نبودن لیزر آنها را در رفع موهای زاید نا امید کرده است. اما ما می­ خواهیم به شما تضمین یک روش و یک دستگاه را بدهیم که در کمترین تعداد دفعات با بهترین قیمت و بهترین اثر بخشی موهای زایدتان را برای همیشه از بین خواهد برد و خواهید توانست از زیبایی و سلامت دائمی لذت ببرید. ما  لیزر الکس کندلا را به شما معرفی می کنیم.(drrahemi.ir)

دستگاه های لیزر برای رفع موهای زائد در چه انواعی وجود دارند؟

لیزر دیودی یکی از انواع موجود در بازار است. در این نوع لیزرها برای ایجاد نور از دیود و یا نیمه رساناها استفاده می شود. ان دی یاگ نوع دیگری از دستگاه لیزر می باشد که طول موجی برابر با  1064 نانومتر دارد که در میدان مادون قرمز طیف نور قرار می گیرد. از نوع دیگر می توان آی پی ال را نام برد که در واقع از در دسته ی دستگاه های لیزر قرار نمی گیرد زیرا از چندین طول موج استفاده می کند. اما مورد دیگر دستگاه Elight   ترکیب دستگاه آی پی ال و دستگاه RF  یا همان رادیو فرکانسی می باشد.اما یکی از انواع لیزر پرکاربرد لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت 2018 می باشد. در لیزر الکس کندلا از کریستال الکساندریت که نور مادون قرمز متمایل به قرمز مرئی تولید می کند برای رفع موهای زائد استفاده می کند. در ادامه با ما باشید تا درکنار معرفی  لیزر الکس کندلا و  مقایسه علمی بین دستگاه لیزر الکساندرایت 2018 با سایر دستگاه ها  شما نیز مانند مرکز ما لیزر الکس کندلا را برای رفع موهای زائد خود  با اطمینان کامل استفاده کنید.

الکس کندلا برای لیزر موهای زائد صورت

لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت2018 چگونه است؟

امروزه در بیشتر مراکز معتبر و مطب های متخصصین زیبایی شاهد استفاده از لیزر الکس کندلا هستیم. زیرا یکی از روش های پر کاربرد در رفع موهای زائد با اثر بخشی قابل قبول می باشد.این دستگاه برای تولید طول موج از سنگ جواهری به نام الکسا استفاده می کند. این طول موج بهترین و تاثیرگذارترین طول موج ممکن برای رفع موهای زائد می باشد.


مقایسه لیزر الکس با سایر لیزر ها

دستگاه دیود با توجه به طول موج بلندتر اگر توسط افرادی انجام شود که تجربه کافی و یا اطلاع دقیق از نحوه عملکرد دستگاه ندارند ممکن است باعث سوختگی و یا ایجاد کهیر در پوست شود. دستگاه آی پی ال تنها برای درمان پوست های روشن موثر واقع می شود و در مقایسه با روش های لیزر دیگر بسیار ضعیف تر و کم اثر است. دردناک بودن روش ان دیاگ نیز آن را به دستگاهی تبدیل کرده است تا تمایل چندانی به استفاده از آن نباشد البته تاثیر کم بر موهای روشن و نازک هم از معایب دیگر این روش است. در مورد دستگاه Elight نیز تورم پیاز مو و قرمزی در نقاط تحت لیزر بسیار گزارش شده است.

یکی دیگر از معایب این دستگاه عدم رفع کامل موهای زائد است که ممکن است بعد از مدتی تعدادی از آنها مجدد ظاهر گردند. دستگاه لیزر الکساندرایت2018 طول موج 755 نانومتر تولید می کند که بهترین طول موج برای رفع موهای زائد است و قابل توجه است که هر دستگاهی قابلیت تنظیم برای تولید این طول موج را نداردعوارض گزارش شده  از لیزر الکس کندلا بعد از استفاده بسیار کم و حتی طبق مطالعاتی که در سال 2006 صورت گرفت احتمال بروز عوارض جانبی  در دستگاه دیود سه برابر بیشتر از استفاده از لیزر الکس کندلا بود. همچنین استفاده از لیزر الکس کندلا می تواند عارضه پوستی هاپیر تریکوز را درمان کند.

لیزر موهای زائد با دستگاه الکس

آیا لیزر الکس کندلا  را وزارت غذا و داروی آمریکا تایید کرده است؟

یکی از موارد مهم در انتخاب دستگاه لیزر اطلاع از این موضوع است که آیا دستگاه مورد تایید وزات های مربوطه می باشد یا خیر. لیزر الکس کندلا در سال 1997 موفق شد تا توسط وزارت غذا و داروی آمریکا تایید شود.همین علت باعث شد تا در سراسر دنیا مراکز معتبر به استفاده از این دستگاه روی بیاورند تا پزشکان مطرح در مطب های خود از این دستگاه برای رفع دائمی موهای زائد بیماران خود استفاده کنند .

مطالعات بر روی  لیزر الکس کندلا کدام داده های بالینی را در اختیار محققین قرار داده است؟

مطالعات و تحقیق های بسیاری بر روی لیزر الکس کندلا و دستگاه های تولید آن صورت گرفته است. عوارض جانبی طولانی مدت نیز مورد مطالعه قرار گرفت.نتیجه مطالعات نشان می­داد استفاده از  لیزر الکس کندلا بسیار کارآمد بوده است .عوارض جانبی بدون توجه به رنگ پوست افراد تنها در دو درصد جامعه آماری مشاهده شد.این نتایج  موفقیت بزرگی برای  لیزر الکس کندلا را رقم زد تا به روش بدون رقیب در از بین بردن موهای زائد تبدیل شود.

الکس کندلا

تاثیر و کار آیی لیزر الکس کندلا در رفع موهای زائد چگونه است؟

بعد از طول درمان کامل تا 70 درصد موهای زائد بصورت دائمی از بین می روند. تعداد جلسات برای موهای رنگ روشن بین 6 تا 8 جلسه و برای موهای رنگ تیره 8 تا 12 جلسه گزارش شده است تا بتوان آن اثربخشی مورد نظر را مشاهده کرد.

الکس کندلا برای موهای زائد پا

آیا استفاده از لیزر الکس کندلا مانند سایر دستگاه ها دردناک است؟

باید بگوییم خیر.در هنگام استفاده از این دستگاه درد زیادی احساس نخواهید کرد زیرا یکی از مزیت های مهم این دستگاه پاشیدن نوعی گاز سرد به صورت لحظه ای قبل از تابش لیزر الکس کندلا است که به نوعی باعث ایجاد کرخی در محل  مورد نظر می شود و از ایجاد درد تا حد بسیاری جلوگیری می کند.

دستگاه الکس در مرکز لیزر دکتر راحمی

مرکز لیزر الکس کندلا در تهران

بدون شک دوست دارید در مقابل هزینه ای که پرداخت می کنید درمان کاملی را داشته باشید. چرا باید مرکز ما را انتخاب کنید؟ دستگاه استفاده شده برای تولید لیزر الکس کندلا در مرکز از برندهای تایید شده وزارت دارو و غذای آمریکا می باشد. کادری مجرب و دوره دیده در کنار شما خواهد بود تا تمام آنچه را که لازم است در مورد کارهای قبل و بعد از استفاده از لیزر الکس کندلا  را برایتان شرح دهند. پیگیر درمان کامل شما خواهیم بود تا رضایت صد درصدی فراهم شود. یکی دیگر از مسائل مهم رعایت اصول بهداشتی هنگام استفاده از لیزر الکس کندلا در مراکز می باشد. شما با مراجعه به مرکز ما  شاهد آن خواهید بود که در نهایت رعایت اصول بهداشتی تحت درمان برای رفع موهای زائد خود قرار بگیرید. آیا هنوز برای مراجعه به مرکز و رهایی از موهای زائد خود آماده نیستید؟نگران هزینه هستید؟بخش پایانی را حتما بخوانید.

الکس کندلا و لیزر موهای زائد اقایان

قیمت لیزر با دستگاه الکساندرایت

آیا در مراکز مختلف شاهد قیمت های بالا هستید؟ آیا همین شما را برای  استفاده از لیزر الکس کندلا نگران کرده است. باماتماس بگیرید تا قیمت های باورنکردنی ما را بشنوید.ما در مرکز منتظر شما هستیم تا با نازلترین قیمت ممکن بالاترین کیفیت را در کنار رعایت تمام اصول پزشکی و بهداشتی برایتان فراهم کنید. چرا که رضایت شما برای ما بسیار ارزشمند است.

بهترین کلینک ها زیبایی را در کلینیک42 دنبال کنید





مرکز لیزر مو های زائد هانا لیزر ,دستگاه ,الکس ,کندلا ,موهای ,استفاده ,الکس کندلا ,لیزر الکس ,موهای زائد ,دستگاه لیزر , لیزر الکس ,داروی آمریکا تایید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ساعت شنی عسل جوان طراحی وب سایت،سئو و بهینه سازیسایت تحمل افکار دیگران در محیط مدرسه و جامعه دانلود فیلم و سریال جدید , دانلود آهنگ ago058R shop فروشگاه اینترنتی فایل طلا نینا شاپ آیلین دکور